Loppukäyttäjäpalvelut
Loppukäyttäjäpalveluihin kuuluvat kaikki ne IT-palvelut, jotka näkyvät yrityksen työntekijöille, kuten työasemapalvelut, puhelimet, tulostimet, ohjelmistot ja IT-tuki. Tarjoamme loppukäyttäjäpalvelut yksittäisinä ratkaisuina tai kokonaisvaltaisena palveluna.
Haluamme tarjota yritysten työntekijöille mahdollisimman sujuvan digitaalisen työntekijäkokemuksen.
- Tiesitkö?
Tutkimukset osoittavat, että hyvin toteutetut loppukäyttäjäpalvelut voivat nostaa työntekijöiden tuottavuutta jopa 20 %. Saumattomasti toimiva IT-tuki, nopea ongelmanratkaisu ja sujuva käyttökokemus varmistavat, että työntekijät voivat keskittyä olennaiseen ja säästää aikaa arjen rutiineissa.
Onsite-tuki
Onsite-tuki on henkilökohtainen palvelu, jossa autamme asennuksessa, käytössä ja ongelmatilanteissa. Toimimme joko yrityksen IT-osaston tukena tai sen osana.
Service Desk -palvelu
Service Desk on yrityksesi päivittäinen IT-tuki, joka varmistaa työntekijöidesi sujuvan työskentelyn. Autamme loppukäyttäjiä peruskysymyksissä, kuten kirjautumis- ja käyttöoikeusongelmien selvittämisessä, ohjelmisto- ja laiteongelmissa sekä IT-palvelupyyntöjen ratkaisemisessa.
Ammattitaitoiset asiantuntijamme auttavat siis monissa IT-asioissa. Meille on tärkeää, että kaikki huolet ja ongelmat ratkaistaan nopeasti ja sujuvasti. Mikäli ongelmaa ei saada ratkaistua loppukäyttäjätuessamme (Tier 1 -tasolla), se eskaloidaan korkeammalle tasolle.
Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi – nopeasti ja henkilökohtaisesti.
SaaS-lisenssien ylläpito
Tarjoamme matalan kynnyksen tukipalvelun SaaS-lisenssien ylläpidon yhteydessä.
