Loppukäyttäjäpalvelut
Loppukäyttäjäpalveluihin kuuluvat kaikki ne IT-palvelut, jotka näkyvät yrityksen työntekijöille, kuten työasemapalvelut, puhelimet, tulostimet, ohjelmistot ja IT-tuki. Tarjoamme loppukäyttäjäpalvelut yksittäisinä ratkaisuina tai kokonaisvaltaisena palveluna.
Haluamme tarjota yritysten työntekijöille mahdollisimman sujuvan digitaalisen työntekijäkokemuksen.
- Tiesitkö?
Tutkimukset osoittavat, että hyvin toteutetut loppukäyttäjäpalvelut voivat nostaa työntekijöiden tuottavuutta jopa 20 %. Saumattomasti toimiva IT-tuki, nopea ongelmanratkaisu ja sujuva käyttökokemus varmistavat, että työntekijät voivat keskittyä olennaiseen ja säästää aikaa arjen rutiineissa.
Onsite-tuki
Onsite-tuki on henkilökohtainen palvelu, jossa autamme asennuksessa, käytössä ja ongelmatilanteissa. Toimimme joko yrityksen IT-osaston tukena tai sen osana.
Service Desk -palvelu
Asiantuntijamme pyrkivät ratkaisemaan asiakkaan ongelman heti ensimmäisen yhteydenoton aikana. Meille on tärkeää, että kaikki huolet ja ongelmat ratkaistaan nopeasti ja sujuvasti.
SaaS-lisenssien ylläpito
Tarjoamme matalan kynnyksen tukipalvelun SaaS-lisenssien ylläpidon yhteydessä.