Palvelut  |  IT-palvelut  |  Puhe- ja asiakaspalveluratkaisut

Puhe- ja asiakaspalveluratkaisut

Tarjoamme skaalautuvat, erilaisiin tarpeisiin sopivat puhe- ja asiakaspalveluratkaisut kokonaispalveluna.

Palveluihimme kuuluvat muun muassa mobiiliratkaisu, jolla hoidat yrityksesi kommunikoinnin perustarpeet joustavasti, sekä asiakaspalvelutarpeisiin soveltuvat hybridiratkaisut, joilla yhdistät erilaiset käyttäjät asiakaspalvelun kokonaisuuteen. Hybridiratkaisun avulla toimistolla työskentelevät, etätyöntekijät ja liikkuvat henkilöt ovat kaikki osa samaa palvelukokonaisuutta.

Contact Center -ratkaisussamme liität puhelut, sähköpostit, chatit ja muut palvelukanavat yhdeksi kokonaisuudeksi. Niiden hallinta, ohjaus ja raportointi sujuvat yhdestä paikasta.

Ulkoistetun asiakaspalvelun avulla voit laajentaa asiakaspalvelun palveluaikoja joustavasti ja kustannustehokkaasti.

Mitä arvoa tuomme asiakkaalle

01

Asiakaspalveluun hyvä palvelutaso

02

Kaikki asiakaspalvelukanavat yhteen kokonaisuuteen

03

Kustannustehokas ratkaisu

Asiakastarinat

Asiakastarinoita ei löydy

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun pian yhteydessä.