Palvelut | IT-palvelut | Puhe- ja asiakaspalveluratkaisut
Puhe- ja asiakaspalveluratkaisut
Tarjoamme skaalautuvat, erilaisiin tarpeisiin sopivat puhe- ja asiakaspalveluratkaisut kokonaispalveluna.
Palveluihimme kuuluvat muun muassa mobiiliratkaisu, jolla hoidat yrityksesi kommunikoinnin perustarpeet joustavasti, sekä asiakaspalvelutarpeisiin soveltuvat hybridiratkaisut, joilla yhdistät erilaiset käyttäjät asiakaspalvelun kokonaisuuteen. Hybridiratkaisun avulla toimistolla työskentelevät, etätyöntekijät ja liikkuvat henkilöt ovat kaikki osa samaa palvelukokonaisuutta.
Contact Center -ratkaisussamme liität puhelut, sähköpostit, chatit ja muut palvelukanavat yhdeksi kokonaisuudeksi. Niiden hallinta, ohjaus ja raportointi sujuvat yhdestä paikasta.
Ulkoistetun asiakaspalvelun avulla voit laajentaa asiakaspalvelun palveluaikoja joustavasti ja kustannustehokkaasti.
Mitä arvoa tuomme asiakkaalle
01
Asiakaspalveluun hyvä palvelutaso
02
Kaikki asiakaspalvelukanavat yhteen kokonaisuuteen
03
Kustannustehokas ratkaisu
Asiakastarinat
Kiinnostuitko?
Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun pian yhteydessä.