Hyödynnättekö jo Teamsin tarjomat puhelinvaihde mahdollisuudet?
Harmittaako useat käyttöliittymät ja sisäänkirjautumiset työpäivän kuluessa? Tai mietittekö puheluiden logistiikanhallinnoimista yrityksessänne? MS Teams mahdollistaa nyt myös jouhean puheluiden käsittelyn teamsin käyttöliittymänkautta. Teams tarjoaa käyttäjilleen myös puhelinvaihteen ominaisuudet japalvelut. Näin ulkoinen ja sisäinen viestintä voidaan hoitaa yhdestä paikasta.Tuttu käyttöliittymä tietotyön tekijöille.
Teamsvoicen käyttöönotto on nopeaa, koska järjestelmä on pilvipohjainen. Laitteistoaei tarvitse uusia. Tarvittava asia on operaattorilta hankittava sip gatewayyhteys ja MS Voice lisenssi, jolla paikallinen (haluttu) numero saadaankiinnitettyä järjestelmään ja puhelut ohjattua sisään ja ulos.
Teams Voicen ominaisuuksia ovat mm.
Puhelunvälittäjän työkalut
– vastaussarjat (jonot) ja tiedotteet, vastaanottajaryhmät
– yritysnumerointi
– puheluiden tallentaminen
– selkeä raportointi
– puheluiden ohjaukset
– normaalit vaihdetoiminnot; pito, jonotus, koputus
Palvelukorvaa täysin erillisen järjestelmän tarpeen. Mikä parasta, se on käytettävissäsiellä missä teams liittymäkin on, eli omassa päätelaitteessa tutuillatunnuksilla. Teamsin etuja on lisäksi eittämättä myös kalenterien jayhteystietojen hyödyntäminen. Kun kaikki on samassa järjestelmässä,integraatioita ja ylläpitoa niihin tarvitaan entistä vähemmän. Kaikki löytyyhelposti.
Palveluon toteutettu tietoturvallisesti pilvipalveluna. Käyttäjät voivat unohtaahuolet päivittämisestä, sillä Teams Voice päivittyy säännöllisesti MS:ntoimesta uusimpaan versioon.
Muistutetaanvielä, että Skype for Business palvelun tuki loppuu heinäkuussa tänä vuonna.Tilalle on tullut Teams voice.
Teams Voicen etuja:
– toimiva mobiilisovellus
– kustannustehokkuus
– hallittavuus
– säästö puhelumaksuissa
– Tuote päivittyy taustalla jatkuvastiautomaattisesti -> ei erillisiä päivityskuluja
– Toimii kaikkialta ”toimistolla jakesämökillä”, ei tarvetta kalliille MPLS liittymille
– Tuttu käyttöliittymäloppukäyttäjille
– Tietoturva samalla tasolla kuin 365ympäristön
Me Integralilla voimme auttaa käyttöönotossa. Joko tekemällä määrittelytyöt tai auttamalla teitä tekemään ne itse. Olemme toteuttaneet Asiakkaillemme ison määrän puheluiden hallintaratkaisuja, joten asian hoitaminen on tuttua ja tunnemme vaatimukset. Kauttamme voi hankkia myös tarvittavan sip gateway ratkaisun.
Teams tarjoaa monia ratkaisuja omalta alustaltaan. Teams Voice voisi olla hyvä tapa hyödyntää jo käytössänne olevaa ratkaisua lisää.