Palvelut   |   IT-palvelut

Puhe- ja asiakaspalveluratkaisut

Tarjoamme skaalautuvat, erilaisiin tarpeisiin sopivat puhe- ja asiakaspalveluratkaisut kokonaispalveluna.

Yritykset, jotka hyödyntävät integroitua puhe- ja asiakaspalveluratkaisua, voivat parantaa asiakastyytyväisyyttä jopa 30 %. Yhdistämällä puhelut, sähköpostit ja chatit yhteen järjestelmään asiakaspalvelu voi tarjota saumattoman kokemuksen, jolloin asiakkaat saavat vastaukset nopeammin ja tehokkaammin riippumatta siitä, missä työntekijät sijaitsevat.

Palveluihimme kuuluvat muun muassa mobiiliratkaisu, jolla hoidat yrityksesi kommunikoinnin perustarpeet joustavasti, sekä asiakaspalvelutarpeisiin soveltuvat hybridiratkaisut, joilla yhdistät erilaiset käyttäjät asiakaspalvelun kokonaisuuteen. Hybridiratkaisun avulla toimistolla työskentelevät, etätyöntekijät ja liikkuvat henkilöt ovat kaikki osa samaa palvelukokonaisuutta.

Contact Center -ratkaisussamme liität puhelut, sähköpostit, chatit ja muut palvelukanavat yhdeksi kokonaisuudeksi. Niiden hallinta, ohjaus ja raportointi sujuvat yhdestä paikasta.

Ulkoistetun asiakaspalvelun avulla voit laajentaa asiakaspalvelun palveluaikoja joustavasti ja kustannustehokkaasti.

Kiva kun kävit, mutta ethän mene vielä!

Tarjoamme teille nyt maksuttoman kartoituksen – varaa siis aika ja katsotaan yhdessä, miten voimme auttaa yritystäsi!

Tai

Tilaa uutiskirjeemme alta, niin pysyt aina ajan tasalla, mitä alalla tapahtuu.