Puhe- ja asiakaspalveluratkaisut
Tarjoamme skaalautuvat, erilaisiin tarpeisiin sopivat puhe- ja asiakaspalveluratkaisut kokonaispalveluna.
- Tiesitkö?
Yritykset, jotka hyödyntävät integroitua puhe- ja asiakaspalveluratkaisua, voivat parantaa asiakastyytyväisyyttä jopa 30 %. Yhdistämällä puhelut, sähköpostit ja chatit yhteen järjestelmään asiakaspalvelu voi tarjota saumattoman kokemuksen, jolloin asiakkaat saavat vastaukset nopeammin ja tehokkaammin riippumatta siitä, missä työntekijät sijaitsevat.
Palveluihimme kuuluvat muun muassa mobiiliratkaisu, jolla hoidat yrityksesi kommunikoinnin perustarpeet joustavasti, sekä asiakaspalvelutarpeisiin soveltuvat hybridiratkaisut, joilla yhdistät erilaiset käyttäjät asiakaspalvelun kokonaisuuteen. Hybridiratkaisun avulla toimistolla työskentelevät, etätyöntekijät ja liikkuvat henkilöt ovat kaikki osa samaa palvelukokonaisuutta.
Contact Center -ratkaisussamme liität puhelut, sähköpostit, chatit ja muut palvelukanavat yhdeksi kokonaisuudeksi. Niiden hallinta, ohjaus ja raportointi sujuvat yhdestä paikasta.
Ulkoistetun asiakaspalvelun avulla voit laajentaa asiakaspalvelun palveluaikoja joustavasti ja kustannustehokkaasti.