Ajankohtaista

Tehosta liiketoimintaasi hyvällä IT-kumppanilla

IT-tuki auttaa

Tutkimukset osoittavat, että hyvin toteutetut loppukäyttäjäpalvelut voivat nostaa työntekijöiden tuottavuutta jopa 20 %. Saumattomasti toimiva IT-tuki, nopea ongelmanratkaisu ja sujuva käyttökokemus varmistavat, että työntekijät voivat keskittyä olennaiseen ja säästää aikaa arjen rutiineissa.

Onko yrityksesi IT-ympäristö tehokkuuden este vai mahdollistaja? IT:n hallinta vie aikaa ja resursseja sekä vaatii erityisosaamista. Integral IT-kumppanina varmistaa sujuvan, ennakoitavan ja tietoturvallisen työympäristön. Nyt saat IT-tukipalvelut kotimaiselta asiantuntijakumppanilta edulliseen kampanjahintaan: Service Desk -palvelu nyt 10,50 €/käyttäjä/kk (6 kk)!

Miksi valita Integralin Service Desk -palvelu?

  • Asiakaslähtöinen kumppanuus: Yli 20 vuoden kokemus suomalaisten yritysten IT-ratkaisuista. IT-ulkoistus tuo käyttöösi useamman ihmisen osaamisen ja täyden ammattitaidon.
  • Vahva tekninen osaaminen: Tietoturva-asiantuntijat ja Microsoftin pilvipalveluiden syvä tuntemus. Monipuolista osaamista eri IT-osa-alueista.
  • Ennakoiva lähestymistapa: Havaitsemme ja ratkaisemme IT-haasteet ennen niiden eskaloitumista.
  • Monipuolinen palvelutarjooma: Mahdollisuus skaalata palvelua yrityksen tilanteen mukaan sisältämään mm. kapasiteetti-, tietoturva- ja IT-arkkitehtuuripalvelut.
  • Monikielinen tuki: Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi – nopeasti ja henkilökohtaisesti.

Henkilökohtainen loppukäyttäjätuki – Service Desk

Service Desk on yrityksesi työntekijöiden päivittäinen IT-tuki, joka varmistaa sujuvan työskentelyn. Autamme nopeasti monissa IT-asioissa henkilökohtaisella otteella. Autamme loppukäyttäjiä peruskysymyksissä, kuten kirjautumis- ja käyttöoikeusongelmien selvittämisessä, ohjelmisto- ja laiteongelmissa sekä IT-palvelupyyntöjen ratkaisemisessa. Jos ongelmaa ei saada ratkaistua loppukäyttäjätuessamme (Tier 1 -tasolla), se eskaloidaan korkeammalle tasolle. Kielitaitoiset työntekijämme auttavat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

IT-tuen ulkoistus - tie tehokkaaseen liiketoimintaan

IT-tuen ulkoistamisen hyödyt

  • Tuottavuus: Osaaminen ja tieto yhdestä paikkaa, oman henkilöstöresurssin käyttö tuottavampaan työhön.
  • Kustannustehokkuus: Ei tarvetta palkata omaa IT-henkilöstöä – saat asiantuntijatiimin kiinteään hintaan.
  • Parempi käyttäjäkokemus: Nopeaa ja henkilökohtaista palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Työtyytyväisyys paranee.
  • Tietoturva ja toimintavarmuus: Ajantasainen ja turvallinen IT-ympäristö, jonka hallinta vapauttaa yrityksesi resursseja.
  • Skaalautuvuus: Palvelu kasvaa yrityksesi tarpeiden mukana.

Erityistarjous vain uusille asiakkaille!

Tilaa loppukäyttäjätuki Service Desk -palvelumme nyt, niin saat palvelun edulliseen 10,50 €/käyttäjä/kk ensimmäiset kuusi kuukautta (6 kk). Sen jälkeen hinta 17,50 €/käyttäjä/kk. Ei perusmaksua, sisältää nopean tuen arkisin klo 8-16.

Tarjouksen viimeinen voimassaolopäivä on 31.3.2025.

Ota yhteyttä ja tehosta IT-ympäristöäsi jo tänään!
Laita sähköpostia myynti@integral.fi tai soita +358 9 8862 7000

👉 Tutustu Lippupisteen asiakastarinaan ja lue artikkeli IT-tuen ulkoistus – tie tehokkaaseen liiketoimintaan

Lippupiste asiakastarina
Lippupiste asiakastarina

Jaa sivu:

Tilaa uutiskirjeemme ja pysy aina ajan tasalla

Kiinnostuitko? Kerromme mielellämme lisää

Sinua voisi kiinnostaa myös

Integral on solminut kumppanisopimuksen Splunkin kanssa. Splunk on amerikkalainen ohjelmistoyritys, joka kehittää ratkaisuja koneellisesti tuotetun tiedon etsimiseen, seurantaan ja analysointiin web-pohjaisen käyttöliittymän kautta.
Tekoälyn rooli liiketoiminnassa kasvaa nopeasti, ja Microsoft Copilot Studio tarjoaa uuden tavan automatisoida prosesseja ja lisätä tuottavuutta tekoälyagenttien avulla. Olipa kyseessä asiakaspalvelu, myynti tai sisäiset

Kiva kun kävit, mutta ethän mene vielä!

Tarjoamme teille nyt maksuttoman kartoituksen – varaa siis aika ja katsotaan yhdessä, miten voimme auttaa yritystäsi!

Tai

Tilaa uutiskirjeemme alta, niin pysyt aina ajan tasalla, mitä alalla tapahtuu.