Ajankohtaista
Tehosta liiketoimintaasi hyvällä IT-kumppanilla

- Julkaistu:
Tutkimukset osoittavat, että hyvin toteutetut loppukäyttäjäpalvelut voivat nostaa työntekijöiden tuottavuutta jopa 20 %. Saumattomasti toimiva IT-tuki, nopea ongelmanratkaisu ja sujuva käyttökokemus varmistavat, että työntekijät voivat keskittyä olennaiseen ja säästää aikaa arjen rutiineissa.
Onko yrityksesi IT-ympäristö tehokkuuden este vai mahdollistaja? IT:n hallinta vie aikaa ja resursseja sekä vaatii erityisosaamista. Integral IT-kumppanina varmistaa sujuvan, ennakoitavan ja tietoturvallisen työympäristön. Nyt saat IT-tukipalvelut kotimaiselta asiantuntijakumppanilta edulliseen kampanjahintaan: Service Desk -palvelu nyt 10,50 €/käyttäjä/kk (6 kk)!
Miksi valita Integralin Service Desk -palvelu?
- Asiakaslähtöinen kumppanuus: Yli 20 vuoden kokemus suomalaisten yritysten IT-ratkaisuista. IT-ulkoistus tuo käyttöösi useamman ihmisen osaamisen ja täyden ammattitaidon.
- Vahva tekninen osaaminen: Tietoturva-asiantuntijat ja Microsoftin pilvipalveluiden syvä tuntemus. Monipuolista osaamista eri IT-osa-alueista.
- Ennakoiva lähestymistapa: Havaitsemme ja ratkaisemme IT-haasteet ennen niiden eskaloitumista.
- Monipuolinen palvelutarjooma: Mahdollisuus skaalata palvelua yrityksen tilanteen mukaan sisältämään mm. kapasiteetti-, tietoturva- ja IT-arkkitehtuuripalvelut.
- Monikielinen tuki: Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi – nopeasti ja henkilökohtaisesti.
Henkilökohtainen loppukäyttäjätuki – Service Desk
Service Desk on yrityksesi työntekijöiden päivittäinen IT-tuki, joka varmistaa sujuvan työskentelyn. Autamme nopeasti monissa IT-asioissa henkilökohtaisella otteella. Autamme loppukäyttäjiä peruskysymyksissä, kuten kirjautumis- ja käyttöoikeusongelmien selvittämisessä, ohjelmisto- ja laiteongelmissa sekä IT-palvelupyyntöjen ratkaisemisessa. Jos ongelmaa ei saada ratkaistua loppukäyttäjätuessamme (Tier 1 -tasolla), se eskaloidaan korkeammalle tasolle. Kielitaitoiset työntekijämme auttavat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

IT-tuen ulkoistamisen hyödyt
- Tuottavuus: Osaaminen ja tieto yhdestä paikkaa, oman henkilöstöresurssin käyttö tuottavampaan työhön.
- Kustannustehokkuus: Ei tarvetta palkata omaa IT-henkilöstöä – saat asiantuntijatiimin kiinteään hintaan.
- Parempi käyttäjäkokemus: Nopeaa ja henkilökohtaista palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Työtyytyväisyys paranee.
- Tietoturva ja toimintavarmuus: Ajantasainen ja turvallinen IT-ympäristö, jonka hallinta vapauttaa yrityksesi resursseja.
- Skaalautuvuus: Palvelu kasvaa yrityksesi tarpeiden mukana.
Erityistarjous vain uusille asiakkaille!
Tilaa loppukäyttäjätuki Service Desk -palvelumme nyt, niin saat palvelun edulliseen 10,50 €/käyttäjä/kk ensimmäiset kuusi kuukautta (6 kk). Sen jälkeen hinta 17,50 €/käyttäjä/kk. Ei perusmaksua, sisältää nopean tuen arkisin klo 8-16.
Tarjouksen viimeinen voimassaolopäivä on 31.3.2025.
Ota yhteyttä ja tehosta IT-ympäristöäsi jo tänään!
Laita sähköpostia myynti@integral.fi tai soita +358 9 8862 7000
👉 Tutustu Lippupisteen asiakastarinaan ja lue artikkeli IT-tuen ulkoistus – tie tehokkaaseen liiketoimintaan
Jaa sivu:
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy aina ajan tasalla
Kiinnostuitko? Kerromme mielellämme lisää
Sinua voisi kiinnostaa myös
- BI, Digitalisaatio, Tietoturva, Tietoturvan asiantuntijapalvelut
- Digitalisaatio